6096721609 |
Consolidació de la metodologia de projectes II |
2019-2020 |
Formació interna de centre. Secundària Obligatòria |
|
|
|
16/11/2019 - 22/5/2020 (30 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
INS Canigó |
|
c. Canigó, s/n (Almacelles)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Continuitat de la formació de la pedagogia de projectes per anar consolidant la
millora de l’ensenyament combinant diverses metodologies, a través de Seminaris i la FIC de
centre. Per aquest curs ens plantegem: -Iniciar-nos en la formació d’avaluació competencial
en els diferents àmbits, incloient l'àmbit personal i digital. -Descobrir noves formes
d’organització per millorar els aspectes metodològics del Treball per Projectes. -Coordinar els
equips docents per continuar treballant amb aquesta metodologia.
|
| |
Objectius |
Objectius:
1. Fer un diagnòstic del coeducació nostre centre respecte a la igualtat de gèneres.
2. Elaboració del Pla de Coeducació.
3. Implementació del pla a nivell curricular a través del currículum i PAT.
4. Implementació del pla a nivell curricular a través de la gestió.
Adaptació de les NOFC
5. Incorporació del pla de coeducació al Projecte de Convivència.
6.Estratègies de disseminació al claustre i alumnat.
|
| |
Continguts |
1- Revisió i millora dels diferents projectes interdisciplinars de centre 2-
Introducció de l’avaluació competencial en els diferents àmbits, també el digital i personal. 3-
Descobrir noves formes d’organització per millorar els aspectes metodològics del Treball per
Projectes. 4- Coordinar els equips docents per continuar treballant amb aquesta metodologia.
(2) Fase d'autodiagnosi Mitjançant l'enquesta que es fa al professorat a final de curs, desgranar
els punts forts i els febles pel que fa al treball per projectes que plantegem a cada curs.
(2) Fase de planifició Analitzar tant els punts forts com els punt febles amb reunions d’equips
docents i fer propostes de millora.
(2) Fase de construcció i experimentació Refer els projectes amb les noves aportacions que
s’hauran consensuat a les reunions d’equips docents i portar-los a terme.
(2) Fase d'avaluació Es farà una anàlisi de la pràctica realitzada, es faran les correccions
convenients, es contrastarà amb les expectatives i possibilitats. Un cop fet aquest procés
s’iniciarà la planificació per a l’extensió de la metodologia segons les possibilitats del propi
centre.
|
| |
Avaluació |
Transferència:
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de l'Institut Canigó d'Almacelles.
|
| |
E-mail |
c5988358@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
16/11/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 2 |
dimecres |
30/10/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 3 |
dimecres |
13/11/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 4 |
dimecres |
27/11/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 5 |
dimecres |
15/01/2020 |
1530 |
1730 |
Sessió 6 |
dimecres |
29/01/2020 |
1530 |
1730 |
Sessió 7 |
dimecres |
19/02/2020 |
1530 |
1730 |
Sessió 8 |
dimecres |
11/03/2020 |
1530 |
1730 |
Sessió 9 |
dimarts |
14/04/2020 |
1530 |
1730 |
Sessió 10 |
divendres |
22/05/2020 |
1530 |
1730 |
|
| |